Datei in den sim

windfly

New member
Hallo bin ganz neu hier und habe mir den Realfligth 9 zugelegt. Der sim läuft sehr gut. Nun wie bringe ich die heruntergeladene Datei von Knifee Edge in den sim. Lg Christian.

12oclockhigh

Active member
OK, there are a couple of things that you need to know. FileTypes EA = Entire Aircraft, CS = Color Scheme, AV = Aircraft variant. You need to download the EA file first. Then you can use the CS or AV files that are associated with the EA file. Pay attention to the subdirectory where you downloaded the file for later.

On the 'Simulation' Menu, select 'Import', then select 'Import RealFlight Archive (RFX/G3x)' and find the file that you downloaded. Remember that subdirectory from downloading? that is where you will find the swap plane file.

If I were you, I would always download the swap files into the same sub-directory. This will keep them all together.

Mein Schreiben in deutscher Sprache ist etwas verrostet, daher werde ich auf Englisch antworten. Ich kann gut lesen, nicht schreiben. Entschuldigung für die Verspätung.